اتـــوبـــوس ||قیصر||متن آهنــگ


هَفـت مُقـــدس


توي غربتيم ولي ، به عشق ايرون زنده ايم

ياد دوستان قديم ؛ مخلص و شرمنده ايم

اين دو روز چرخ گردون فلك رو بي خيال

زندگي خوب و بدش ، عشق و صفا داره با ما

آخ برم راننده رو ؛ اون كلاج و دنده رو

گاز و فرمون وببين ؛ شوروحال بنده رو

من كه خيلي شادمونم ، همچو بلبل نغمه خونم

تا كه هستم فكر يارم ، زنده دل هستم جوونم

قربون بازوم برم . قربون بازوم برم     

تو داداش بيخود تو چرتي ، دل به دست غم سپردي

اخم نكن بي خود برا آدم . از چه رو هستي مكدر ؟

من ز اخمت دل خورم . من ز اخمت دل خورم

 

توي غربتيم ولي ، به عشق ايرون زنده ايم

ياد دوستان قديم ؛ مخلص و شرمنده ايم

اين دو روز چرخ گردون فلك رو بي خيال

زندگي خوب و بدش ، عشق و صفا داره با ما

آخ برم راننده رو ؛ اون كلاج و دنده رو

گاز و فرمون وببين ؛ شوروحال بنده رو

 

| در جهان خويش در جهان خويش به اميد زنده ايم

از گلشن اميد به داغ دل نكنده ايم |

 

توي ماشينيم ، ولي شاد و غزل خون مي رويم

دسته جمعيمون به سوي شهر تهرون مي رويم

هرچه پيش آيد خوش آيد ، ما كه خندون ميرويم

داري مي بيني كه ما ، با جمع يارون مي رويم

 

آخ برم راننده رو ؛ اون كلاج و دنده رو

گاز و فرمون وببين ؛ شوروحال بنده رو

من كه خيلي شادمونم ، همچو بلبل نغمه خونم

تا كه هستم فكر يارم ، زنده دل هستم جوونم

قربون بازوم برم . قربون بازوم برم     

تو داداش بيخود تو چرتي ، دل به دست غم سپردي

اخم نكن بي خود برا آدم . از چه رو هستي مكدر ؟

من ز اخمت دل خورم . من ز اخمت دل خورم

توي غربتيم ولي ، به عشق ايرون زنده ايم

ياد دوستان قديم ، مخلص و شرمنده ايم

اين دو روز چرخ گردون فلك رو بي خيال

زندگي خوب و بدش ، عشق و صفا داره با ما

آخ برم راننده رو ، اون كلاج و دنده رو

گاز و فرمون وببين ، شوروحال بنده رو



<-TagName->
ツ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,∎ 11:13∎هفت مقدس ...